Peggle 2 - Shiver Me Timbers Costume Pack
Ahoy hearties! The Peggle masters are loading their cannons and securing their eye patches for battle on the briny deep. Join the adventure in the swashbuckling Shiver Me Timbers Costume Pack. All seven masters are decked out to sail the seven seas and they’re searching for a courageous captain to take the helm. Don’t be afraid of the Jolly Roger on the mast; these scallywags aren’t after your precious loot, just the skills of an eager buccaneer to pillage pegs and plunder high scores. Don your sea legs and gaming hands for a Peg Party match on the poop deck. Don’t be a land lubber. Hop aboard!