Patrol Car (Krieger)
Contents: Patrol Car (Krieger) Exosuit skin Note: Skins are cosmetic items which apply to Exosuits. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organiser of a family group, family member accounts will not receive it.