Make a name for yourself with this exclusive pack! This pack contains 1 design, 3 vehicles and 1 arena. The Rebel Hunter Pack includes: - 1 exclusive "Rebel Hunter" design; show everyone who's boss! - 3 different vehicles: Magnum, Victory and Frantic , the best US designs to crush the competition - 1 racing arena in the city of Charleston Show off your style and show everyone who's boss in all the arenas.