Crush the competition with this exclusive pack! This pack contains 1 design and 1 vehicle. The Patriot Pack includes: - The Patriot Monster Truck; ideal for standing out from the crowd and winning tons of races! - The Sergeant Chaos design, to impress your competitors and boost your rankings!