MechWarrior 5: Mercenaries - Solaris Showdown
Fresh off a successful mission on the notorious Mercenary Star, Mason and crew journey to the Hardcore system where they collide with 'Mech pilot Duncan Fisher embarking on a quest to secure a spot in the FedCom Unification Tournament. Forming an unlikely alliance, Mason and Fisher traverse the shadows of Solaris, engage in harrowing 'Mech duels, and race against the clock to save the day - a true Solaris Showdown.