Kao the Kangaroo Oh! Well DLC
Well, well, well, there’s something spooky going on! With 5 new playable Eternal Wells to conquer and 5 scary skins to unlock, Kao The Kangaroo’s Oh! Well DLC pack is the perfect way to get ready for a scare. Guide Kao through new challenges set to test his skills. Jump, punch, climb and slide in this brand new playable content pack. There’s a host of fearsome new drip added to Kao’s closet. Look the part with 5 new outfits to unlock, tailor made to strike fear into the hearts of Kao’s enemies… and friends and family!