Insurgency: Sandstorm - Rogue Spec Ops Gear Set
Break away and carve your own path with the Rogue Spec Ops Gear Set for the the Insurgent team. Contains four cosmetic gear pieces: - Skull Mask and Shemagh - Spec Ops Tactical Shirt - Spec Ops Tactical Pants - Spec Ops Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.