Download and play as Black Manta – whose powerful armored wetsuit makes him a formidable combatant. As forces converge upon Atlantis and its King, a current of vengeance flows through the ruthless undersea mercenary known as Black Manta. Sworn to avenge the death of his father, Black Manta has long waited in darkness for his moment to strike.