FOR HONOR - Hero Skin - Warmonger
Become the doom of a stolen empire with the Hero Skin of Conquistador Vela, a full body customization of the Warmonger. Sent across the sea to explore the New World, Conquistador Vela has returned to Heathmoor with the stolen riches of a fallen civilization. A brutal explorer and a plunderer, Vela crowns herself a conquering hero. With the gold she has brought home, Horkos will triumph. The Hero Skin of Conquistador Vela offer includes: - One Warmonger Hero Skin. - Seven-Day Champion Status. - Three Scavenger Crates.