Fishing: Barents Sea - Line and Net Ships
Expand your fleet of ships with this DLC, adding five new vessels to your game of Fishing: Barents Sea. The ships are either compatible with line or net fishing and comes with its very own quota - so drive out and fish to your heart's content! There is plenty opportunity to explore the seas in search of new fishing grounds! More ships mean more quotas to fill! Features Five new ships Two ships compatible with line fishing (Tobie and Fix) Three ships compatible with line and net fishing (Moby D, Snarset, Sharky)