Fable III Industrial Knight Outfit
Always wanted to be an industrial age cyborg? Well, now you can at least look like one. The outfit comprises a helmet, gloves, boots, gauntlets and armour. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when clothes are unlocked in the storyline.