Fable III Free Soldier Outfit
Join the ranks of the Bowerstone army with this dashing military uniform. Albion needs you! The outfit comprises boots, hat, top and trousers. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary. This package also contains the necessary data to play coop with players who own Fable III Traitor’s Keep Premium game add-on.