Fable III Female Highlander Outfit
Summon the spirit of the highlands with this new outfit, perfect for charging into battle with a rebellious roar. The outfit comprises a bonnet, bracers, boots, bodice and kilt. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when clothes are unlocked in the storyline. Please be aware that retail copies of Fable III contain a code to receive this outfit and you may already own it.