Extra Song: "Raison d'être"
Lola's got a new song & outfit! Rack up over 1000 Kudos to hear Lola's new single "Raison d'être" and see her new Idol Mode outfit by using the "Outfit Changer" ability. The song has also been added to the jukebox.