EX Image Pulses: Merak and Teseo pack
This pack adds 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt's "Merak," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Teseo," plus 3 additional passive-type Image Pulses, for a total of 11. After purchasing this DLC, these new Image Pulses will be added to the available rewards for each mission in-game. Collect Image Chips before clearing a mission to earn randomly-determined Image Pulses.