Edit Parts - Equipment 5
The male and female custom equipments will become available for selection during custom character creation in "Edit Mode." *Added Equipment ・Scale Armor Set (male and female) ・Military Officer Set (male) ・Vermillion Armor Set (female) ・Civil Servant Set (male) ・Divine Priestess Set (female)