Edit Parts - Equipment 3
The male and female custom equipments will become available for selection during custom character creation in "Edit Mode." * Added Equipment ・Courageous Officer Set (male) ・Battle Carapace (female) ・Shell Armor Set (male) ・Steel Blue Set (female)