Edit Parts - Equipment 1
The male and female custom equipments will become available for selection during custom character creation in "Edit Mode." * Added Equipment ・Water God Rapids Set (male) ・Water Goddess Torrent Set (female) ・Elegant Swordsman Set (male) ・Elegant Swordswoman Set (female)