DYNASTY WARRIORS 9: Sun Shangxiang "Race Queen Costume"
This content will be discontinued on December 31, 2024. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Sun Shangxiang "Race Queen Costume" will be available for use. ▼How to use the content From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Sun Shangxiang. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, select Sun Shangxiang, and then select the costume. Note: To select Sun Shangxiang, you must have progressed the game to a point in which the character can be selected as a character.