Dying Light – L4D2 Bill & Gnome Chompski Pack
Meet Bill and Gnome Chompski. You already know them? That’s great because now they’re coming to Dying Light as a new playable model and a two-handed weapon. Download the new DLC to enjoy these iconic Left 4 Dead characters in Harran, and have the best of both worlds.