DRAGON BALL Z: KAKAROT The Mystical Member of the Ginyu Force
Note: The training menu can also be unlocked by progressing through the story. This content is available after Chapter 3: Cell Saga Episode 2. Allows early access to fight former Ginyu Force member Bonyu in the Training Room at Capsule Corporation.