Dark Void Gold Jet-Pack
Players who preorder Dark Void will be given a token to download the "Ultrapack". The Ultrapack is golden in color and grants the player both unlimited boost and unlimited special moves while in full-on flight mode. The Ultrapack option can be toggled ON and OFF in the pause menu.