Collector’s Edition Tactical Edge
The biggest fans get the biggest guns first! The FG42 Machine Gun is a dominating weapon that is normally accessible at level 45 in Multiplayer, but you can use it from Day One. To use the FG42, simply join any Multiplayer game and chose the “Heavy Gunner” class. Your “Heavy Gunner” will have the FG42 already equipped, rather than the default loadout. This class is exclusive to the Collector’s Edition.