Clash in the Clouds
This first add-on pack puts an intense focus on BioShock Infinite combat. Combine weapons, Vigors, Gear, Tears and Sky-Lines in ways you never thought possible as you square off against impossible odds. This pack features 60 challenges in 4 brand-new maps. Complete Blue Ribbon Challenges and unlock concept art, Voxophones, Kinetoscopes, and more in The Columbian Archeological Society.