Wired ProductionsOtherStrategy
Three indispensable Mongres trader Captains are available to unlock and hire in the Soul Tree once a Freehouse population of 1800 has been met. Utilise their potential to provide unmatched Splinter income for your Settlement, allowing you to expand and upgrade faster!