Black Market Chaos Pack
With the Black Market Chaos Pack you get these cool items: - Bull's Eye Assault Rifle: This lightweight and lethal automatic rifle features increased accuracy and a higher magnification scope. - Rico's Signature Gun: This deadly accurate and powerful pistol packs a punch with precision, power and flair. - Chevalier Classic: No agent should be without a hot set of wheels and with an increased top speed and superior handling. - Agency Hovercraft: The ultimate in amphibious transport, the Agency Hovercraft is the most flexible form of transport in the game. - Chaos Parachute: Featuring a skull motif, make an entrance no one will forget…should you leave anyone alive to remember.