Animus Project Update 1.0
Abstergo rewards its recruits and enhances its Training Program with the all new free DLC featuring the new map ‘Mont Saint-Michel’ and one new mode ‘Advanced Alliance’.Located on the rocky tidal island of Normandy in France, Mont Saint-Michel offers a breathtaking scenery sure to enchant all. Its particular topography of narrow streets, high perched bell-tower and multi-leveled architecture is perfect for hunters and predators alike to surge from nowhere and execute their prey. To survive, recruits will need to use free-running and narrow roads to their advantage. Description of “Advanced Alliance” Mode- Six Players with 3 teams comprised of 2 – Each match consists of 2 four minute rounds- Target identification and engagement are more difficult than in the basic Alliance Mode, players will need to maximize their skills and use caution to survive.