Agency Gun Pack
Get access to three Agency weapons with upgraded laser sights or silencers when you download the Agency Gun Pack. The Agency Jagd P22G; a modern top-tier pistol, The Agency HX UMP; a powerful high-caliber SMG and The Agency SPS 12; a brutal semi-automatic shotgun.