Age of Water - Silver Edition Pack
Includes in-game currency (1000 Corks and 100 000 Medallions). Corks will come in handy when you need to buy in-game resources from vendors and repair your ship to advance faster through the game, where medallions can be used to purchase decorations. Please note that there are no microtransactions in the game, and both currencies can only be earned via gameplay. Replaces four default common boats with upgraded boats of the Barracuda team. - 1000 corks; - 100 000 medallions (on top of 20 000 medallions from standard edition) - Start with "Pirate Boat" (instead of "Rubber boat") - Better "Dory" boat will be given in the prologue upon completing the quest "New Boat"; - Bigger and sturdier boat ("Skadi Boat" or "Sofiya Longboat") is given upon completion of the shipwright quest "We Need a Bigger Boat" (instead of "Njord Boat" or "Sonja Longboat"). Note! Those additional boats ("Dory", "Skadi Boat", "Sofiya Longboat") will be available for construction on the base.