Abyssal Swiggins - Awesomenauts Assemble! Skin
This content will unlock a skin for Admiral Swiggins in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set. If you have not unlocked this character yet, purchasing this skin will automatically unlock it.