8Floor Bundle 4 in 1 part 5
This pack includes: New Lands New Lands 2 New Lands 3 Gnomes Garden 8: Return of the Queen New Lands Try out the role of a beginner landowner. Grow wheat and build mills and mines. Restore your very own mansion! New Lands 2 Work your new lands and become the best maker of sweet treats around in new time management game New Lands 2! New Lands 3 Try being the owner of a whole island amid the south sea in new time management game. Gather tropical fruit and make refreshing ice cream! Gnomes Garden 8: Return of the Queen Accompany the Gnome Queen on a fascinating adventure through an alternative medieval world. The depths of the sea, sandy shores, gloomy troll caves and lots of other exciting things await!