8-Bit Yoolip - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Professor M. Yoolip" content. You MUST own the Professor M. Yoolip content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Professor M. Yoolip in Awesomenauts Assemble! The 8-Bit Yoolip skin comes with a unique character theme, killing spree theme, a unique voiceover, and special in-game audio effects for the character.