3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Miami's streetball star, undefeated in 1on1, Howl has landed to New York to prove himself once again! Play now to see how he dominates on already much heated FS Court! This Package includes: - Character - Howl - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Howl Legendary Pack or Howl Intensive Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Howl is exchanged to 50 Points as you open the package.