3on3 FreeStyle – Genesa Character Pack
Meet Genesa, the high-performance Android with the essence of Nomed's technology! Experience Genesa's versatility of guard and forward positions through mode switch system! This Package includes: - Character - Genesa - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Genesa is exchanged for 50 Points as you open the package.