3on3 FreeStyle – Blair Challenge Camp
Get instant payback upon purchase and complete missions to get a new character Blair, Special Blair Outfit, and in-game items! Now or never chance to get a whole bunch as a bonus! This Package includes: - Challenge Camp Ticket - 270 Points *Challenge Camp event period is 6/19 ~ 7/30 23:59 PDT. *Challenge Camp DLC is on sale from 7/19 ~ 6/16 23:59 PDT *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you have previously purchased the Blair Character package, Character in Challenge camp gives 50 Points as a refund. (Works vise-versa)