World of Warships: Legends—Russian Emperor
Don't miss out on getting the epic Imperator Nikolai I with plenty of extras! Armed with 12 powerful 305 mm guns set in four triple turrets, there isn't much that can stand up to the firepower of the Russian emperor. In this bundle: - Tier IV battleship Imperator Nikolai I - Nikolai I flag - 5x Victory camouflages - 3 days of Premium Account - 5x rare boosters of every type (25 in total) - 37,000 Commander XP If you already have Nikolai I, you'll receive compensation in the form of 9,375,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.