World of Warships: Legends — The Great Caesar
This famous Italian battleship with ten 12.6-inch (320 mm) main battery guns comes with a carefully selected array of items in this bundle. This bundle includes: 1x Italian Tier IV Premium battleship Giulio Cesare 5 days of Premium Account 12x Regia Marina camouflages 10x Rare Ship XP Boosters 10x Rare Credit Boosters 10x Rare Commander XP Boosters 10x Rare Global XP Boosters 10x Rare Battle Boosters 37,000 Commander XP In case you already have Giulio Cesare in your collection, you'll receive compensation of 9,375,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.