VIP Membership and Cars Pack
Forza Horizon Limited Collector's Edition owners receive the VIP Membership and Cars Pack free with purchase. Do not purchase this pack if you purchased the Forza Horizon Limited Collector's Edition. VIPs in the Forza Community receive special recognition online and perks, including gift cars, from Turn 10 on a regular basis. This offer includes 5 VIP cars: 2012 Pagani Huayra; 2011 Lamborghini Sesto Elemento; 2011 RUF Rt 12 R; 2011 Koenigsegg Agera; 2012 Audi R8 GT Spyder. In-game credits or Tokens required to add these cars to your career garage.