Universal Coin & Madhouse Mode Unlock
Includes the following: - Universal Coin Keep this in your inventory to get a slight boost to your attack, defense and knockback rate. The coin is added to your item box, and can be used in both the main game and the Not a Hero free additional story chapter. Effects stack when holding multiple coins. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.