The Great Outdoors
Camp, Explore, and Treasure Hunt! Go camping, explore with your animals, and even hunt for treasure in the newest DLC for Harvest Moon: Winds of Anthos! Have your animals tag along with you as you explore Anthos! Your animals can even help you with their special skills while exploring! Enjoy camping under the stars by the campfire! Make yummy s'mores and other camping-themed dishes to give you a boost! Go treasure hunting to discover the hidden mysteries of Anthos! What secrets will you uncover with the new Treasure Hunting Mode on your DocPad?