TERA Coin 10,000 (+1,000 BONUS)
TERA Coin 10,000 (+1,000 BONUS) "Get a 1,000 more TERA Coins as a bonus with the purchase of this product! Use TERA Coin to purchase items from the TERA in-game store, like costumes, weapon skins, mounts, and more! This product will grant TERA Coin for use in the Playstation version of TERA only."