Summertime Chucho - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Chucho Krokk" content. You MUST own the Chucho Krokk content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Chucho Krokk in Awesomenauts Assemble!