Special Outfit: Hello Work Employee (Ichiban)
Add-on for Like a Dragon: Infinite Wealth containing an outfit for Ichiban worn during battle. Includes: Special Outfit: Hello Work Employee (Ichiban) *Outfits will be automatically added to the selection in the Alohappy Room.