Sonic Frontiers: Sonic Adventure 2 Shoes
Take it back to the early 2000s and railgrind in style with your own pair of iconic shoes from Sonic Adventure 2! This offer is available to our newsletter subscribers in select countries who signed up prior to January 31, 2023.