Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 1: Inception
With the war in Italy raging, Karl Fairburne has a new assignment. The Alsos Mission – tasked with uncovering Nazi atomic secrets – have evidence that the Germans are trying to smuggle a vital package through northern Italy. Deathstorm: Inception is the first of a three-part campaign for 1-2 players continuing Karl’s escapades.He must infiltrate a secret Kriegsmarine facility and uncover the Nazis’ latest diabolical scheme...