Skullgirls: Umbrella
Excuuuse me, Princess! Introducing the one and only UMBRELLA! The saltiest sibling in the Canopy Kingdom (and her insatiable monstrosity Hungern) have at long last joined the Skullgirls roster! -Who wants ice cream?! Come on down to the new Boardwalk stage - you never know who you might run into! -I’m not spoiled, YOU’RE SPOILED! Try out 29 different palettes fit for royalty. -Explore her all new Story Mode as Umbrella learns the grim reality of the Renoir Royal Family... -Master her moveset via brand new Character Tutorials!