Season 15 Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season 15's Plunder Pass contains the Dynasty of the Deep ship set including Collector's Sails and Figurehead, the Dynasty of the Deep Jacket, Belt and Hat for your pirate, and 750 Ancient Coins earnable in stages (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression without Plunder Pass ownership). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!