Sakura Cinders of the East
Additional content that will grant access to the subquest "Sakura Cinders of the East". In this quest, players will be able to take on "Konohana Sakuya", and even recruit her should they prove victorious. *After progressing to a certain point in the game, talk to the Bethel researcher in the Tokyo Diet Building to begin the subquest. *It is recommended that this subquest be attempted at least halfway through the game.