Roger That: Merge Adventure Games!
Discover the islands full of pirates, treasures, and all kinds of danger in Roger That: Merge Adventure! Merge and match everything to evolve into superior items. Complete puzzle quests and reveal new lands for your journey! Embark on an incredible adventure with witty Roger and plucky Lotta and uncover a story rooted deep in the past! Help them reveal their families’ history with every area they restore. Where is Roger’s father? What happened to the Pirate Kingdom? To whom belongs the fort's treasure? Which secrets Terror of Oceans' journal hides? Each merge will reveal new discoveries to continue the adventure. Have you ever merged or matched clusters of identical pieces? If not, try it in Roger That: Merge Adventure! matching game. You just need to find matching items and merge them to create better ones. Match hundreds of items, build larger mansions, open unique locations, and merge the biggest combinations you can imagine! New items are always appearing, waiting for you to match, merge, combine, and build! Cultivate valuable resources, join exciting expeditions, and travel through pirate islands to uncover mysteries — all in this adventure game. There are surprises hiding around every corner of the kingdom, just waiting for you to find them. The secrets of a pirate island, family drama, and landscapes straight from paradise bay await you in this puzzle game!