Rally Expansion Pack
Experience the thrill and danger of rally in epic new stages that push you and your cars to the limit as your co-driver alerts you to severe terrain changes and hazards ahead. Race 5 new iconic rally cars or create your own dirt-eating machines with new rally upgrades that can be applied to any car in your Forza Horizon garage. Challenge friends and rivals in new online rally modes and earn 10 new achievements. Season Pass holders receive the exclusive 2003 Ford SVT Focus, in addition to the full Rally Expansion Pack, at no additional charge.